Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Астап'єва О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Красносельський М. В. Діагностичні помилки при комп'ютерній томографії. Випадок невиявлення раннього раку ободової кишки при синхронному раку нирки [Електронний ресурс] / М. В. Красносельський, О. М. Білий, О. М. Астап'єва, Р. А. Підлісний // Український радіологічний журнал. - 2018. - Т. 26, вип. 4. - С. 271-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/URLZh_2018_26_4_8 Наведено випадок синхронного раку нирки й ободової кишки. У пацієнтки на діагностичному етапі виявлено рак правої нирки, проведено КТ-протокол з внутрішньовенним контрастуванням. Лише за лапаротомії виявлено рак низхідного відділу ободової кишки, що не візуалізувався під час комп'ютерної томографії. Хворій виконано правобічну нефректомію та операцію Мікуліча.
| 2. |
Астап'єва О. М. Питання організаційно-педагогічного та методичного забезпечення навчання студентів медичних факультетів ХНМУ [Електронний ресурс] / О. М. Астап'єва, Р. М. Спузяк, О. І. Паскевич, Е. П. Степанов, С. А. Аміразян // Український радіологічний журнал. - 2018. - Т. 26, вип. 4. - С. 287-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/URLZh_2018_26_4_11 Одним із завдань реформування медичної допомоги населенню України є адаптація робочих програм із радіології для студентів медичних факультетів ХНМУ. Діагностична радіологія передбачає використання можливостей візуалізації патологічних змін в органах і системах пацієнтів за допомогою сучасних радіологічних методик. Це є психолого-педагогічною мотивацією навчання студентів-медиків. Терапевтична радіологія надає можливість підвищувати ефективність протипухлинного лікування в 70 - 80 % випадків злоякісних новоутворень. Навчання студентів включає традиційні методичні підходи (лекції, практичні заняття, самостійна робота студентів), а також широке використання можливостей Інтернет. У цілому це відображає тенденції розвитку медичної науки та забезпечує необхідний рівень знань майбутніх фахівців.
| 3. |
Астап'єва О. М. Сучасні тенденції викладання у вищій школі (за матеріалами курсу стажування та міжнародної конференції з інтернаціоналізації освіти) [Електронний ресурс] / О. М. Астап'єва, О. І. Паскевич, Ю. Я. Федуленкова // Український радіологічний журнал. - 2019. - Т. 27, вип. 2. - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/URLZh_2019_27_2_15 Зміни в системі охорони здоров'я та системі освіти в Україні вимагають інтеграції національної системи освіти, зокрема і вищої медичної, у європейський та світовий освітянський простір. Підготовці до процесу інтеграції сприяли курси педагогічного стажування працівників вишів на базі Краківського університету економіки (Польща). В межах навчання відбулася міжнародна науково-практична конференція "Інтернаціоналізація освіти як виклик для вищих навчальних закладів: українська та польська перспектива". Метою цих заходів було підвищення ефективності навчання у коледжах і вишах за рахунок використання новітніх інноваційних технологій, обговорення питань модернізації вищої освіти за умов глобальної інформатизації суспільства. Увага приділялася використанню ІТ-технологій у сучасному педагогічному процесі, перспективам розвитку українсько-польських взаємовідношень у сфері вищої освіти і аспектам адміністрування інтернаціоналізації освіти.
| 4. |
Астап'єва О. М. Сучасні вимоги до навчально-методичного забезпечення навчального процесу з радіології в Харківському національному медичному університеті [Електронний ресурс] / О. М. Астап'єва, В. П. Старенький, Г. В. Грушка, О. І. Паскевич, Р. М. Спузяк // Український радіологічний журнал. - 2020. - Т. 28, вип. 1. - С. 40-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/URLZh_2020_28_1_9 Найважливішими тенденціями реформування національних систем освіти в більшості розвинених країн світу є інтернаціоналізація системи освіти та інтеграція освітнього простору. До цього процесу приєдналась й Україна та Харківський національний медичний університет. Тому сьогодні постало завдання створення уніфікованих освітніх програм підготовки магістрів за спеціальністю 224 "Технології медичної діагностики та лікування". Такою навчальною програмою став створений кафедрою радіології та радіаційної медицини ХНМУ силабус, тобто інформація про предмет вивчення навчальної дисципліни, опис міждисциплінарних зв'язків, мета та завдання навчальної дисципліни, компетентності (інтегральні, загальні та спеціальні) та результати навчання, навчально-тематичний план, опис самостійної роботи студентів, визначення методів контролю за навчанням, опис оцінки з дисципліни, перелік навчальної літератури або інтернет-джерел для підготовки студентів. На відміну від традиційної навчальної програми силабус включає саме 3 види компетентностей, які надають можливість студентові отримати досвід успішного контактування з іншими студентами, викладачами, в подальшому - з колегами та досвід роботи "в команді". Крім спеціальних знань і вмінь студент наприкінці отримання вищої освіти стає освіченим членом суспільства, може виконувати не тільки свій професійний або фаховий обов'язок, а і має певну громадянську позицію. Крім того, сучасна система вищої освіти передбачає постійне навчання протягом усього професійного життя.
|
|
|